Παρά την έλλειψη κονδυλίων και εξωτερικής βοήθειας, η ελληνική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον με ελάχιστο προσωπικό πρωτοστατεί στα κοινωνικά δίκτυα και στην ψηφιακή διπλωματία, ως μέλος της ομάδας Digital Diplomacy Coalition της Ουάσιγκτον και με παρουσία σε Facebook, Twitter, Pinterest, You Tube και Flickr. Μάλιστα, ο λογαριασμός στο Twitter@GreeceInUSA, αναδείχθηκε όγδοος σε επιρροή μεταξύ όλων των διπλωματικών λογαριασμών της Ουάσιγκτον, ενώ ο πρέσβης Χρήστος Παναγόπουλος ήταν από τους πρώτους Έλληνες πρέσβεις που απέκτησε προσωπικό λογαριασμό στο Twitter. Τα θέματα που πραγματεύεται η Πρεσβεία δεν είναι πάντα υψηλής πολιτικής, αλλά επιδιώκουν να χτίσουν μια θετική εικόνα της Ελλάδας. Μια χαρακτηριστική εκστρατεία στα κοινωνικά δίκτυα ήταν πρόσφατα η προώθηση των προγραμμάτων σπουδών στην Ελλάδα για ξένους φοιτητές, ενώ το επόμενο σχέδιο είναι η προβολή της ελληνικής επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και έρευνας. Την ίδια ώρα , η Τουρκία έχει συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία FleishmanHillard για την ανάπτυξη της παρουσίας της στα κοινωνικά δίκτυα. Η ίδια εταιρεία έχει αναλάβει είσης τη διοργάνωση βραδιών τζαζ στην εντυπωσιακή κατοικία του Τούρκου πρέσβη, προωθώντας όχι μόνο την πολιτική, αλλά και την πολιτισμική διάσταση τς γείτονος. Η χώρα οδεύει εκατομμύρια σε κυβερνητικές σχέσεις για την προώθηση δικών της προτεραιοτήτων μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων την Αδελφότητα του μουσουλμάνου στοχαστή Φεντουλάχ Γκιουλέν μέχρι την Turkish Airlines. Σύμφωνα δε με την ProPublica,η Τουρκία διέθεσε 3,5 εκ. δολάρια το 2008, το τέταρτο υψηλότερο ποσό μεταξύ των ξένων χωρών και προσέγγισε 2.268 φορές μέλη του Κογκρέσου, στην προσπάθειά της να αποτρέψει τον χαρακτηρισμό της σφαγής των Αρμενίων ως γενεοκτονία.Στην ιστοσελίδα του το Hellenic American Leadership Council καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να υπογράψει ψηφίσματα και να στείλει επιστολές για θέματα Ελληνικού ενδιαφέροντος στους εκπροσώπους του και στις εφημερίδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου