ΤΟΥ ΜΑΝΔΑΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
E-mail: panosmandalos@yahoo.gr.
Η ανάπτυξη είναι μια ωραία λέξη, που θέλει μόνο θέληση για να την πετύχεις, λίγη λογική και φυσικά επαφή με την πραγματικότητα. Βέβαια θέλει και καθαρά χέρια και όχι εμπλοκή των διοικούντων στα διεθνή γρανάζια της τοκογλυφίας και του μαύρου χρήματος.
Αν είσαι όμηρος αυτών των δύο, τότε είσαι φυσικά και υποχείριο τους, απλός υπαλληλίσκος που ακούει και δίνει εντολές δίχως σκέψη και βούληση. Φυσικά για να έχεις επαφή με την πραγματικότητα πρέπει να έχεις σχέση με το εμπόριο, την παραγωγή και όπως λέμε να έχεις δουλέψει και να ξέρεις πως βγαίνει το ψωμί όπως λέμε.
Η ανάπτυξη έρχεται παίρνοντας μέτρα που θα τονώσουν την παραγωγή, την κατανάλωση, την αγοραστική δύναμη και όχι, τα ακριβώς αντίθετα.
Θα προτείνουμε μερικά μέτρα.
Πρώτα από όλα άρση των βουλευτικών και όλων των πολιτευτικών συντάξεων και απόδοση της σύνταξης από το ταμείο που ανήκει ο βουλευτής ή ο δήμαρχος ή ό υπουργός και πάει λέγοντας, στα 65 χρόνια. Βέβαια εδώ προκύπτει θέμα με άτομα που σαν δουλεία κάνουν μόνο τον …….βουλευτή ή μάλλον βολευτή.
Το ίσης όροις αφορολόγητο για όλους τους φορολογούμενους πολίτες και άρση όλων των επιπλέον φοροελαφρύνσεων αυτών που πολιτεύονται, δηλαδή τα 6.000 ευρώ που κανονικά έπρεπε να είναι 10.000.
Την δυνατότητα του εκλέγεσθαι μόνο για 2 ή 3 τετραετίες με σκοπό να παταχτούν τα φαινόμενα οικογενειοκρατίας και αναξιοκρατίας που τόσα δινά έφεραν στον τόπο. Στο κάτω-κάτω ισχύει για δήμους και περιφέρειες γιατί όχι και στις βουλευτικές.
Στο σύνταγμα να ορίζεται ο μέγιστος αριθμός υπουργείων και υφυπουργείων που να μην υπερβαίνει τα 20, γιατί ακριβώς εκεί χάνεται όπως λέμε η μπάλα ή το χρήμα με ταχυδακτυλουργικές ευφυΐες.
Χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές από 8-25% για να μπορέσουν να υπάρξουν έσοδα και φυσικά ανάσα σε επιχειρήσεις μισθωτούς και συνταξιούχους και φυσικά σταθερό οικονομικό πρόγραμμα που δεν αλλάζει από ώρα σε ώρα και από μέρα σε μέρα.
Χαμηλό ΦΠΑ από 6-12%, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και φυσικά εντατικούς ελέγχους χωρίς την όχληση των πολιτευτών. Επίσης θέσπιση νόμου ότι τα πρόστιμα σβήνονται μόνο κατόπιν δικαστικής απόφασης.
Κρατικοποίηση των τοκογλυφικών τραπεζών και έλεγχος των κεφαλαίων για την ανάπτυξη της οικονομίας.
Έλεγχος όλων των παρατυπιών που γίνονται εδώ και 40 χρόνια και φυσικά δήμευση των περιουσιών και των καταθέσεων των εμπλεκομένων. Επίσης για όσους διαφύγουν στο εξωτερικό άρση της υπηκοότητας και της ιθαγένειας, ως προδότες του Έθνους.
Πλαφόν, όπως υπήρχε και παλιά κέρδους, που να μην υπερβαίνει το 40% ,με ενδείξεις τιμολογίων κόστους – κέρδους σε όλα τα προϊόντα.
Σύνδεση της παραγωγής με την βιομηχανία και επίσης με την έρευνα και την τεχνολογία.
Αναπροσαρμογή της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής με κατάρτιση προγραμμάτων για νέες καλλιέργειες και φορολογικά κίνητρα για την ανάπτυξη τους.
Σύνδεση της ανεργίας με την παραγωγή με την παροχή φοροελαφρύνσεων και επιδοτήσεων εργαζομένων σε όσους προσλαμβάνουν με όλες τις νόμιμες απαιτήσεις, χωρίς να απολύουν.
Σύνδεση της Ελληνικής πολεμικής βιομηχανίας (ΕΛΒΟ-ΕΑΒ-ΠΥΡΚΑΛ) με την αναδιαμόρφωση των ενόπλων δυνάμεων με προγράμματα συμπαραγωγής έτσι ώστε να καταστεί όπως και πριν από την δεκαετία του 80 η κινητήρια δύναμη αλλά και η παραγωγός των εξοπλιστικών μας προγραμμάτων. Ας μην ξεχνάμε τα επιτεύγματα που υπήρχαν με την συμπαραγωγή όπλων που θυσιάστηκαν στον βωμό των μιζών και της δικαιολογίας με την απαξίωση της.
Οριοθέτηση της ΑΟΖ , καθώς και της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας στα 12 μίλια σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και έρευνες για υδρογονάνθρακες με συμπαραγωγή ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, έτσι ώστε και το δημόσιο να αποκομίσει τα οφέλη του προς όφελος και του Ελληνικού λαού, χωρίς να ξεπουλήσει τα κοιτάσματα. Είναι αδιανόητο χώρα που έχει υπογράψει το διεθνές δίκαιο, να μην έχει ΑΟΖ, και να έχει 6 ναυτικά μίλια θαλάσσιο χώρο και 10 ν.μ. εναέριο. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό και φυσικά είναι και μια από τις πολλές διεθνείς αποτυχίες των Ελλήνων πολιτικών.
Διερεύνηση και εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της χώρας με ποσοστώσεις (20-30%, εκτός φορολογίας) επί των κερδών για τους τοπικούς φορείς αυτοδιοίκησης και ανάπτυξη της επαρχίας.
Ανάπτυξη του τουρισμού, ιαματικού, αρχαιολογικού, Θρησκευτικού, πολιτιστικού, αλλά και του οικολογικού, πολλών περιοχών και μάλιστα υποβαθμισμένων που έχουν πραγματικά ευρήματα που αν αξιοποιηθούν και προβληθούν θα έχουν πλήθος επισκεπτών. Π.χ, Διδυμότειχο, αρχαία Νικόπολη (Πρέβεζα), Άρτα, Μέτσοβο, Μεσημβρία, Τραϊανούπολη και Φέρες (Αλεξανδρούπολη), Μαρώνεια(Ροδόπη), Σαμοθράκη, Θάσος, Αρχαίοι Φίλιπποι(Καβάλα) κλπ. Και φυσικά διατήρηση του υπάρχοντος σε ποιοτικότερα μεγέθη τουριστικής ανάπτυξης.
Εφαρμογή και υλοποίηση της σιδηροδρομικής Εγνατίας με διασύνδεση των λιμένων Βάρνα-Μπουργκάς(Βουλγαρία, Μαύρη Θάλασσα) -Αλεξανδρούπολης-Καβάλας-Θεσσαλονίκης –Ηγουμενίτσας. Με αυτήν την μέθοδο και με σύγχρονο και γρήγορο σιδηρόδρομο παρακάμπτονται τα στενά του Ευξείνου πόντου και τα Δαρδανέλια με ποιο γρήγορο μέσον και τα εμπορεύματα φτάνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους από την Μαύρη Θάλασσα καθιστώντας την Ελλάδα παγκόσμιο διακομιστικό κέντρο.
Ολοκλήρωση των οδικών αρτηριών και σύνδεση μεταξύ τους έτσι να καταστεί η χώρα και οδικό κομβικό διακομηστικό κέντρο. Η μέθοδος της περάτωσης πρέπει να γίνει με την μέθοδο περάτωση- εκμετάλλευση και όχι της μεθόδου που χρησιμοποιείται, δηλαδή της χρηματοδότησης των έργων που ποτέ δεν τελειώνουν.
Η αξιοποίηση των λιμανιών της Εγνατίας (σιδηροδρομικής και οδικής) θα συμβάλει και στην τουριστική προώθηση, έτσι ώστε να μπορούν αν έχουν πρόσβαση και επικοινωνία με διάφορα νησιά και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού. Τώρα τα περισσότερα δρομολόγια γίνονται από Πειραιά.
Άρση του καμποτάζ και ελεύθερη ναυσιπλοΐα σε πλοία με την υποχρέωση ότι αυτά, όταν ναυλώνονται για Ελληνικά δρομολόγια θα έχουν τουλάχιστον το 70-80% Έλληνες ναυτικούς. Επίσης διατήρησης του ορίου ηλικίας των πλοίων.
Τέλος η ανάπτυξη των δικτύων φυσικού αερίου με ανταποδοτικά οφέλη προς τους δήμους και τις περιφέρειες που περνά και φυσικά η εξάπλωση των δικτύων του φυσικού αερίου σε όλη την επικράτεια και όχι μόνο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Επανακρατικοποίηση του ΟΤΕ και του ΟΠΑΠ, των πλέον κερδοφόρων Ελληνικών επιχειρήσεων. Εκτός αυτών ο ΟΤΕ πουλήθηκε σε πολύ χαμηλό τίμημα και αποτελεί στρατηγικής σημασίας και για τις ένοπλες δυνάμεις.
Οι αποκρατικοποιήσεις μπορεί να γίνουν στο σύνολο των Ολυμπιακών ακινήτων και φυσικά στην αξιοποίηση τους, στον ΟΣΕ και σε άλλους φορείς.
Αυτά αν γινότανε σίγουρα δεν θα είχαμε ανάγκη από δανειστές αλλά περήφανα θα τους δανείζαμε κιόλας και φυσικά η εργατικότητα και η μεθοδικότητα του Έλληνα κάνει θαύματα αν αφεθεί να εργασθεί με αξιοκρατικούς όρους. Βεβαίως αυτό δεν συμφέρει τις κομματικές ηγεσίες που προσπαθούν μ νύχια και με δόντια να κρατηθούν στην εξουσία έχοντας χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και βυθίζοντας την Ελλάδα στο χάος και στην χρεοκοπία κάθε μέρα όλο και ποιο βαθιά.
Υ.Γ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ…
Η ανάπτυξη είναι μια ωραία λέξη, που θέλει μόνο θέληση για να την πετύχεις, λίγη λογική και φυσικά επαφή με την πραγματικότητα. Βέβαια θέλει και καθαρά χέρια και όχι εμπλοκή των διοικούντων στα διεθνή γρανάζια της τοκογλυφίας και του μαύρου χρήματος.
Αν είσαι όμηρος αυτών των δύο, τότε είσαι φυσικά και υποχείριο τους, απλός υπαλληλίσκος που ακούει και δίνει εντολές δίχως σκέψη και βούληση. Φυσικά για να έχεις επαφή με την πραγματικότητα πρέπει να έχεις σχέση με το εμπόριο, την παραγωγή και όπως λέμε να έχεις δουλέψει και να ξέρεις πως βγαίνει το ψωμί όπως λέμε.
Η ανάπτυξη έρχεται παίρνοντας μέτρα που θα τονώσουν την παραγωγή, την κατανάλωση, την αγοραστική δύναμη και όχι, τα ακριβώς αντίθετα.
Θα προτείνουμε μερικά μέτρα.
Πρώτα από όλα άρση των βουλευτικών και όλων των πολιτευτικών συντάξεων και απόδοση της σύνταξης από το ταμείο που ανήκει ο βουλευτής ή ο δήμαρχος ή ό υπουργός και πάει λέγοντας, στα 65 χρόνια. Βέβαια εδώ προκύπτει θέμα με άτομα που σαν δουλεία κάνουν μόνο τον …….βουλευτή ή μάλλον βολευτή.
Το ίσης όροις αφορολόγητο για όλους τους φορολογούμενους πολίτες και άρση όλων των επιπλέον φοροελαφρύνσεων αυτών που πολιτεύονται, δηλαδή τα 6.000 ευρώ που κανονικά έπρεπε να είναι 10.000.
Την δυνατότητα του εκλέγεσθαι μόνο για 2 ή 3 τετραετίες με σκοπό να παταχτούν τα φαινόμενα οικογενειοκρατίας και αναξιοκρατίας που τόσα δινά έφεραν στον τόπο. Στο κάτω-κάτω ισχύει για δήμους και περιφέρειες γιατί όχι και στις βουλευτικές.
Στο σύνταγμα να ορίζεται ο μέγιστος αριθμός υπουργείων και υφυπουργείων που να μην υπερβαίνει τα 20, γιατί ακριβώς εκεί χάνεται όπως λέμε η μπάλα ή το χρήμα με ταχυδακτυλουργικές ευφυΐες.
Χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές από 8-25% για να μπορέσουν να υπάρξουν έσοδα και φυσικά ανάσα σε επιχειρήσεις μισθωτούς και συνταξιούχους και φυσικά σταθερό οικονομικό πρόγραμμα που δεν αλλάζει από ώρα σε ώρα και από μέρα σε μέρα.
Χαμηλό ΦΠΑ από 6-12%, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και φυσικά εντατικούς ελέγχους χωρίς την όχληση των πολιτευτών. Επίσης θέσπιση νόμου ότι τα πρόστιμα σβήνονται μόνο κατόπιν δικαστικής απόφασης.
Κρατικοποίηση των τοκογλυφικών τραπεζών και έλεγχος των κεφαλαίων για την ανάπτυξη της οικονομίας.
Έλεγχος όλων των παρατυπιών που γίνονται εδώ και 40 χρόνια και φυσικά δήμευση των περιουσιών και των καταθέσεων των εμπλεκομένων. Επίσης για όσους διαφύγουν στο εξωτερικό άρση της υπηκοότητας και της ιθαγένειας, ως προδότες του Έθνους.
Πλαφόν, όπως υπήρχε και παλιά κέρδους, που να μην υπερβαίνει το 40% ,με ενδείξεις τιμολογίων κόστους – κέρδους σε όλα τα προϊόντα.
Σύνδεση της παραγωγής με την βιομηχανία και επίσης με την έρευνα και την τεχνολογία.
Αναπροσαρμογή της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής με κατάρτιση προγραμμάτων για νέες καλλιέργειες και φορολογικά κίνητρα για την ανάπτυξη τους.
Σύνδεση της ανεργίας με την παραγωγή με την παροχή φοροελαφρύνσεων και επιδοτήσεων εργαζομένων σε όσους προσλαμβάνουν με όλες τις νόμιμες απαιτήσεις, χωρίς να απολύουν.
Σύνδεση της Ελληνικής πολεμικής βιομηχανίας (ΕΛΒΟ-ΕΑΒ-ΠΥΡΚΑΛ) με την αναδιαμόρφωση των ενόπλων δυνάμεων με προγράμματα συμπαραγωγής έτσι ώστε να καταστεί όπως και πριν από την δεκαετία του 80 η κινητήρια δύναμη αλλά και η παραγωγός των εξοπλιστικών μας προγραμμάτων. Ας μην ξεχνάμε τα επιτεύγματα που υπήρχαν με την συμπαραγωγή όπλων που θυσιάστηκαν στον βωμό των μιζών και της δικαιολογίας με την απαξίωση της.
Οριοθέτηση της ΑΟΖ , καθώς και της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας στα 12 μίλια σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και έρευνες για υδρογονάνθρακες με συμπαραγωγή ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, έτσι ώστε και το δημόσιο να αποκομίσει τα οφέλη του προς όφελος και του Ελληνικού λαού, χωρίς να ξεπουλήσει τα κοιτάσματα. Είναι αδιανόητο χώρα που έχει υπογράψει το διεθνές δίκαιο, να μην έχει ΑΟΖ, και να έχει 6 ναυτικά μίλια θαλάσσιο χώρο και 10 ν.μ. εναέριο. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτό και φυσικά είναι και μια από τις πολλές διεθνείς αποτυχίες των Ελλήνων πολιτικών.
Διερεύνηση και εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της χώρας με ποσοστώσεις (20-30%, εκτός φορολογίας) επί των κερδών για τους τοπικούς φορείς αυτοδιοίκησης και ανάπτυξη της επαρχίας.
Ανάπτυξη του τουρισμού, ιαματικού, αρχαιολογικού, Θρησκευτικού, πολιτιστικού, αλλά και του οικολογικού, πολλών περιοχών και μάλιστα υποβαθμισμένων που έχουν πραγματικά ευρήματα που αν αξιοποιηθούν και προβληθούν θα έχουν πλήθος επισκεπτών. Π.χ, Διδυμότειχο, αρχαία Νικόπολη (Πρέβεζα), Άρτα, Μέτσοβο, Μεσημβρία, Τραϊανούπολη και Φέρες (Αλεξανδρούπολη), Μαρώνεια(Ροδόπη), Σαμοθράκη, Θάσος, Αρχαίοι Φίλιπποι(Καβάλα) κλπ. Και φυσικά διατήρηση του υπάρχοντος σε ποιοτικότερα μεγέθη τουριστικής ανάπτυξης.
Εφαρμογή και υλοποίηση της σιδηροδρομικής Εγνατίας με διασύνδεση των λιμένων Βάρνα-Μπουργκάς(Βουλγαρία, Μαύρη Θάλασσα) -Αλεξανδρούπολης-Καβάλας-Θεσσαλονίκης –Ηγουμενίτσας. Με αυτήν την μέθοδο και με σύγχρονο και γρήγορο σιδηρόδρομο παρακάμπτονται τα στενά του Ευξείνου πόντου και τα Δαρδανέλια με ποιο γρήγορο μέσον και τα εμπορεύματα φτάνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους από την Μαύρη Θάλασσα καθιστώντας την Ελλάδα παγκόσμιο διακομιστικό κέντρο.
Ολοκλήρωση των οδικών αρτηριών και σύνδεση μεταξύ τους έτσι να καταστεί η χώρα και οδικό κομβικό διακομηστικό κέντρο. Η μέθοδος της περάτωσης πρέπει να γίνει με την μέθοδο περάτωση- εκμετάλλευση και όχι της μεθόδου που χρησιμοποιείται, δηλαδή της χρηματοδότησης των έργων που ποτέ δεν τελειώνουν.
Η αξιοποίηση των λιμανιών της Εγνατίας (σιδηροδρομικής και οδικής) θα συμβάλει και στην τουριστική προώθηση, έτσι ώστε να μπορούν αν έχουν πρόσβαση και επικοινωνία με διάφορα νησιά και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού. Τώρα τα περισσότερα δρομολόγια γίνονται από Πειραιά.
Άρση του καμποτάζ και ελεύθερη ναυσιπλοΐα σε πλοία με την υποχρέωση ότι αυτά, όταν ναυλώνονται για Ελληνικά δρομολόγια θα έχουν τουλάχιστον το 70-80% Έλληνες ναυτικούς. Επίσης διατήρησης του ορίου ηλικίας των πλοίων.
Τέλος η ανάπτυξη των δικτύων φυσικού αερίου με ανταποδοτικά οφέλη προς τους δήμους και τις περιφέρειες που περνά και φυσικά η εξάπλωση των δικτύων του φυσικού αερίου σε όλη την επικράτεια και όχι μόνο σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Επανακρατικοποίηση του ΟΤΕ και του ΟΠΑΠ, των πλέον κερδοφόρων Ελληνικών επιχειρήσεων. Εκτός αυτών ο ΟΤΕ πουλήθηκε σε πολύ χαμηλό τίμημα και αποτελεί στρατηγικής σημασίας και για τις ένοπλες δυνάμεις.
Οι αποκρατικοποιήσεις μπορεί να γίνουν στο σύνολο των Ολυμπιακών ακινήτων και φυσικά στην αξιοποίηση τους, στον ΟΣΕ και σε άλλους φορείς.
Αυτά αν γινότανε σίγουρα δεν θα είχαμε ανάγκη από δανειστές αλλά περήφανα θα τους δανείζαμε κιόλας και φυσικά η εργατικότητα και η μεθοδικότητα του Έλληνα κάνει θαύματα αν αφεθεί να εργασθεί με αξιοκρατικούς όρους. Βεβαίως αυτό δεν συμφέρει τις κομματικές ηγεσίες που προσπαθούν μ νύχια και με δόντια να κρατηθούν στην εξουσία έχοντας χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και βυθίζοντας την Ελλάδα στο χάος και στην χρεοκοπία κάθε μέρα όλο και ποιο βαθιά.
Υ.Γ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου