bara

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ο Πάγκαλος... ξαναχτυπά!

Θ. Πάγκαλος: «Ήμουν πάντα υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας εντός ΕΕ»
Κατανοεί τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο, ο ίδιος υπήρξε ανέκαθεν φεντεραλιστής Ευρωπαίος

ΠΗΓΗ:http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=445185
Για το θέμα του κατά πόσο συνιστά απώλεια εθνικής κυριαρχίας η αυξημένη ευρωπαϊκή παρουσία στην Ελλάδα για την εφαρμογή των όσων προβλέπει το νέο Μνημόνιο ρωτήθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ.Πάγκαλος. 

Μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1, είπε ότι κατανοεί τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο, ο ίδιος υπήρξε ανέκαθεν φεντεραλιστής Ευρωπαίος.

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν» είπε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας αναρωτήθηκε: «Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου