bara

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Αλίμονό σας

Αλίμονο σας…

Καλησπέρα Φαροφύλακες και συγχαρητήρια για την προσπάθεια.
Γράφω σε εσάς με την ελπίδα να το δημοσιεύσετε, για να εκφράσω την οργή μου, όχι για το πολιτικό σύστημα γενικά αλλά για τους πολιτευτές της περιοχής μας ειδικότερα. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, για χάρη του λόγου, βασικά χωρίς καμία εξαίρεση, τώρα που έρχονται εκλογές οι ίδιοι καλημεράκηδες που εκλέγονται οι περισσότεροι από αυτούς στην περιοχή για χρόνια και χρόνια, θα επιστρέψουν στην πόλη, θα αρχίσουν τις χαιρετούρες, ίσως τα μηνύματα στο κινητό ίσως και τα τηλέφωνα από τα γραφεία τους.
Αξιότιμοι βουλευτές, πριν με ψάξετε για να τα πούμε σας θυμίζω- γιατί με μπερδεύετε συχνά με κάποιον άλλο- ότι εγώ έχω δύο παιδιά, είμαι άνεργος έξι μήνες, η γυναίκα μου εργάζεται και δεν πληρώνεται, χρωστάω το στεγαστικό μου, βάζω βενζίνη σπάνια στο αμάξι μου, και προσπαθώ όσο μπορώ να είμαι ήρεμος για χάρη της οικογένειας μου και μόνο.
Με χαιρετήσατε πολλές φορές, ήπιαμε μαζί καφέ, σας ψήφισα αλλά αν με προσεγγίσετε ξανά με αυτή την ψεύτικη εγκαρδιότητα σας να μου πείτε ότι θα βρείτε λύσεις… Αλίμονο σας! Το λέω από τώρα που σας βλέπω σιγά σιγά να εμφανίζεστε, δεν θα ψαρώσω από καμία υπόσχεση, δεν θα ακούσω καμιά δικαιολογία! 

Ε.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου