bara

Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Δεν θεωρεί κατάλληλο το κτίριο που μεταφέρθηκε το Λύκειο Φερών, ο Σύλλογος των καθηγητών του.


Το Μάρτιο διαπιστώθηκαν ρήγματα στο σκελετό του κτιρίου του Λυκείου Φερών και οι αρμόδιοι το έκριναν ακατάλληλο.Με πρωτοβουλία του Δήμου Αλεξανδρούπολης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού βρέθηκαν χώροι στις Φέρες, στον χώρο του πρώην ταχυδρομείου και της ένωσης για την προσωρινή εγκατάσταση του Λυκείου.Ο Διευθυντής και οι καθηγητές του Λυκείου από την 1η Σεπτεμβρίου που παρέλαβαν το κτίριο διαπίστωσαν ελλείψεις στο κτίριο που σχετίζονται με την ασφάλεια των μαθητών αλλά και την δυσκολία στη παιδαγωγική διαδικασία.
Διαβάστε την Ανακοίνωση των καθηγητών του ΓΕΛ Φερών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ Π & Δ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΒΡΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΒΡΟΥ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΕΡΩΝ
ΖΗΒΟΠΟΥΛΟΥ 2, Τ.Κ.68500, ΦΕΡΕΣ
Τηλέφωνο: 2555022225
Email: mail@lyk-feron.evr.sch.gr
ΦΕΡΕΣ, 5-9-2012 Αρ. Πρωτ.: 1119
ΠΡΟΣ: 1. Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Φερών
2. Προϊστάμενο Γραφείου Δ.Ε. Αλεξ/ττολης
3. Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων ΓΕΑ Φερών
4. Επιτροπή Παιδείας Δήμου Αλεξ/πολης  ΚΟΙΝ:
1 Γραφείο Δημάρχου Αλεξ/πολης
2 Α' ΕΛΜΕ Αλεξ/πολης ,
ΘΕΜΑ: ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΕΡΩΝ
Από τον Μάρτιο του 2012 και μετά το πρόβλημα που προέκυψε στο κτίριο του ΓΕΛ Φερών το σχολείο αναγκάστηκε να μεταφερθεί και να λειτουργήσει στο Γυμνάσιο και στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Φερών. Τον Ιούνιο υπήρξαν πρωτοβουλίες και έγιναν ενέργειες από τη δημοτική αρχή, από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, από την Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Αλεξ/πολης και τον Σύλλογο του σχολείου μας για την εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης. Ως βασικό κριτήριο τέθηκε η εξεύρεση ενός ενιαίου αυτόνομου χώρου ο οποίος θα μπορούσε να λειτουργήσει και να καλύψει τις ανάγκες μιας σχολικής μονάδας. Προτάθηκαν διάφοροι χώροι όπως το κτίριο της πρώην Βιομηχανίας Θράκης, το Δημαρχείο, κάποια ιδιωτικά κτίρια και κτίρια Δημοτικών Σχολείων. Ανάμεσα σε όλα αυτά εξετάστηκε και το κτίριο του Ταχυδρομείου το οποίο θα μπορούσε να φιλοξενήσει έναν ορισμένο μόνο αριθμό τμημάτων. Ο Σύλλογος μας εξέφρασε τις έντονες επιφυλάξεις του τόσο στις Δημοτικές Αρχές όσο και στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη δυνατότητα να λειτουργήσει το παραπάνω κτίριο ως σχολική μονάδα. Υπήρξε η δέσμευση πως θα καταβληθεί προσπάθεια για την εξεύρεση ενός ενιαίου και αυτόνομου χώρου. Τον Αύγουστο ανακινήθηκε ως λύση το κτίριο του Ταχυδρομείου η οποία συνάντησε την έντονη επιφύλαξη της Διεύθυνσης του Σχολείου μας.
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς βρεθήκαμε προ τετελεσμένου γεγονότος καθώς ερήμην μας είχε δρομολογηθεί η λύση του κτιρίου του πρώην Ταχυδρομείου και του Γυμνασίου Φερών. Έτσι το σχολείο αναγκάζεται να λειτουργήσει διεσπαρμένο σε δύο διαφορετικά κτίρια. Παρότι αντιλαμβανόμαστε τη δυσκολία εξεύρεσης ιδανικής λύσης και
αναγνωρίζουμε τη βούληση και τις καλές προθέσεις της δημοτικής αρχής, εκφράζουμε τις έντονες επιφυλάξεις μας ως προς τη λειτουργικότητα για τους παρακάτω λόγους:
1. Η λειτουργία του σχολείου σε δύο διαφορετικά κτίρια θα αποβεί ελλειμματική και αποσπασματική. Στόχος ενός σχολείου πρέπει να είναι η καλλιέργεια του αισθήματος της ομαδικότητας των παιδιών, κάτι που παρεμποδίζεται σε έναν ασυνεχή χώρο καθώς τα παιδιά στερούνται έναν κοινό χώρο συγκέντρωσης και κοινωνικοποίησης.
2. Υπάρχει έλλειψη αιθουσών ικανών να καλύψουν τις διδακτικές ανάγκες του σχολείου. Απαιτούνται 8-9 αίθουσες και προσφέρονται 5. Επιπλέον, ο χώρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών που προορίζεται για τα γραφεία της Διεύθυνσης, των καθηγητών και της Γραμματείας είναι ελάχιστος και αποκομμένος από το υπόλοιπο σχολείο.
3. Το κτίριο δεν έχει λειτουργική συνοχή καθώς μεταξύ του ισογείου και του 3ου ορόφου που έχουν παραχωρηθεί για σχολική χρήση παρεμβάλλονται δύο όροφοι στους οποίους λειτουργούν υπηρεσίες της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών. Επιπλέον στον 3ο όροφο ανάμεσα στις αίθουσες παρεμβάλλεται ο χώρος που στεγάζει το αρχείο της Ένωσης.
4. Υπάρχει έλλειψη αύλειου χώρου ικανού να φιλοξενήσει τους μαθητές. Τα παιδιά θα κάνουν διάλειμμα στον δρόμο χωρίς οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί να μπορούν να τα ελέγξουν. Επίσης, σε περίπτωση κακοκαιρίας δεν υπάρχει εσωτερικός χώρος για να συγκεντρώνονται τα παιδιά στα διαλείμματα.
5. Θα υπάρχει συνεχής μετακίνηση των μαθητών ανάμεσα στα κτίρια του Γυμνασίου και του Ταχυδρομείου καθώς το μάθημα της γυμναστικής θα γίνεται στο Γυμνάσιο.
6. Εξαιτίας αυτού του κατακερματισμού, θεωρούμε ανέφικτο τον έλεγχο και την επιτήρηση των μαθητών κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του σχολείου και συνεπώς δηλώνουμε επιφύλαξη ως προς την αποτελεσματική επιτέλεση του συγκεκριμένου καθήκοντος.
7. Δεν υπάρχουν κάγκελα στα παράθυρα, όπως επίσης και εγκαταστάσεις πυρασφάλειας.
8. Επιφυλασσόμεθα για τη νομιμότητα της λειτουργίας του σχολείου πλησίον (μεσοτοιχία) ιδιωτικού φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης.
Έχοντας υπόψη τα παραπάνω δεδομένα ζητούμε την εξεύρεση ενός ενιαίου και αυτόνομου κτιρίου στο οποίο θα λειτουργεί όλο το σχολείο και θα καλύπτει τις εκπαιδευτικές του ανάγκες.
Σε περίπτωση που προκριθεί η προτεινόμενη από τη Δημοτική Αρχή λύση τότε απαιτούμε να υπάρξει έγγραφη διαβεβαίωση για την καταλληλότητα και ασφαλή λειτουργία του κτιρίου ως σχολικής μονάδας. Σε διαφορετική περίπτωση ως υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ασφάλεια των παιδιών.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΛ ΦΕΡΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου