Εδώ και μερικές ημέρες, σε στάση λεωφορείου στο Λονδίνο, έχει τοποθετηθεί ένα διαφημιστικό πλαίσιο το οποίο έχει την δυνατότητα να προβάλει διαφημίσεις ανάλογα με το φύλο του περαστικού !
Αξιοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, με χρήση καμερών HD, αλλά και ενός προγράμματος ηλεκτρονικού υπολογιστή,
που υπολογίζει την απόσταση στην οποία στέκεται ο θεατής, τα χαρακτηριστικά του, όπως το μήκος της μύτης ή του σαγονιού, καθορίζει, με ακρίβεια 90% το φύλο του και ενεργοποιεί την προβολή ανάλογα αν ο θεατής είναι γυναίκα ή άνδρας. Η κάμερα ανιχνεύει μόνο τα πρόσωπα των ανθρώπων που επιλέγουν να δουν τη διαφήμιση και αποθηκεύει οποιαδήποτε από τις εικόνες που λαμβάνει, διευκρινίζουν οι δημιουργοί του. Παρόμοιες προσπάθειες έχουν γίνει και στην Ασία. Το 2010, εμφανίστηκε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία, η οποία προσπάθησε να ...διαβάσει την ηλικία των θεατών της. Στο πείραμα δεν δόθηκε συνέχεια. Η τεχνολογία, σ’ αυτή την περίπτωση, λένε ειδικοί, χρησιμοποιείται για το καλό, να βρεθούν νέοι και καινοτόμοι τρόποι για να φτάσει το μήνυμα πιο άμεσα στον καταναλωτή. Το ερώτημα, ωστόσο, για πολλούς είναι: το εγχείρημα είναι έξυπνο και χρήσιμο ή απλά εξαιρετικά ανατριχιαστικό;
Αξιοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, με χρήση καμερών HD, αλλά και ενός προγράμματος ηλεκτρονικού υπολογιστή,
που υπολογίζει την απόσταση στην οποία στέκεται ο θεατής, τα χαρακτηριστικά του, όπως το μήκος της μύτης ή του σαγονιού, καθορίζει, με ακρίβεια 90% το φύλο του και ενεργοποιεί την προβολή ανάλογα αν ο θεατής είναι γυναίκα ή άνδρας. Η κάμερα ανιχνεύει μόνο τα πρόσωπα των ανθρώπων που επιλέγουν να δουν τη διαφήμιση και αποθηκεύει οποιαδήποτε από τις εικόνες που λαμβάνει, διευκρινίζουν οι δημιουργοί του. Παρόμοιες προσπάθειες έχουν γίνει και στην Ασία. Το 2010, εμφανίστηκε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία, η οποία προσπάθησε να ...διαβάσει την ηλικία των θεατών της. Στο πείραμα δεν δόθηκε συνέχεια. Η τεχνολογία, σ’ αυτή την περίπτωση, λένε ειδικοί, χρησιμοποιείται για το καλό, να βρεθούν νέοι και καινοτόμοι τρόποι για να φτάσει το μήνυμα πιο άμεσα στον καταναλωτή. Το ερώτημα, ωστόσο, για πολλούς είναι: το εγχείρημα είναι έξυπνο και χρήσιμο ή απλά εξαιρετικά ανατριχιαστικό;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου